Fika med Carro :)

Igår var jag i Lund och träffade Carro :) Vi möttes på subway där vi även hade sällskap av min fina Philip <3
Efter det åkte vi till Nova, gick lite i butiker.. Carro köpte nya ursnygga stövlar och jag köpte en ny hoodies och ett par ballerinaskor :) Sen satte vi oss på Espresso House och snackade.. och snackade.. och snackade.. och snackade.. Och helt plötsligt var klockan 19.40!! Då plockade vi ihop oss och åkte hem till Carro och tittade på film! :D Jag kom inte därifrån förren 23.40!! Och det var verkligen INTE lätt att gå upp imorse sa jag säga! Men det var verkligen värt det, för fy vad vi hade det roligt!! :D

Idag var jag hos doktorn kl8.. Och gjorde ett lungkapacitetstest... Det gick "bra" :P Sen var det bara att åka direkt till jobb men tiden har ändå gått ganska fort, tycker jag... Dock hände nåt fruktansvärt oväntat och obehagligt! 
En flaska exploderade, precis framför mig.. Jag hade satt den i en vagn, står och pratar lite med chefen.. Vänder mig om (mot vagnen) och ska sätta ner en flaska till när helt plötsligt *POFF* flaskan bara går isönder! Och hela jag sprutas ner av Bacardi Breeze! En jädra tur att jag inte höll den i handen, eller en kund höll den i handen! Usch!! Så jag gick runt resten av eftermiddagen och luktade gott av bacardi breeze :P Hade det på mina kläder och i HÅRET! bläh...

Ikväll blir det tjejkväll!! :) Planen är att vi ska åka och bowla, och träffas en stund innan för att sitta i baren och snacka. Det kommer bli så trevligt!! :D

Nu blir det lite smågöra och en dusch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0