Från klarhet till klarhet..

Idag har jag haft en dejt med Tette :) Hon kom och hälsade på mig på jobb, så gick vi en liten runda på gallerian. Sen köpte vi lite lunch och åkte hem till mitt place. Roligt att äntligen få visa min "ny"renoverade lägenhet för henne, hon har ju inte sett den sen precis när jag flyttade in!

Det är så underbart med Tette, hon har varit i Tunisien i 5månader och när vi träffades idag så var det som att hon aldrig varit borta. Det var som att vi brukar träffas varje dag! :) Förutom den lilla detaljen att vi hade såååå mycket att prata om!! ;P

Vårt samtal har verkligen gjort skillnad för mig, jag känner mig upplyst! Tette fick mig att gå från klarhet till klarhet, allt verkade så självklart från Tettes synvinkel! Helt underbart! :) Hoppas nu bara att den här känslan håller i sig så att jag sätter mina planer i verket... :

Imorron är det äntligen fredag igen :) Ser fram emot en underbar och slapp helg med min älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0