Härlig helg! <3



I fredags var det som sagt tjejkväll på bigbowl! :) Det var helt underbart! Tänk så kul 4 tjejer kan ha! <3 Det måste helt klart göras om snart igen.

I lördags var jag lite av världens bästa flickvän, om jag får säga det själv :P Jag åkte hem till min fina kille och ordnade en superduperfrukost! Han blev förvisso lite småsur över att jag knackade på kl10 men det är smällar man får ta :P Han hade ju varit uppe till kl7 på morgonen så jag antar att han var lite trött, men det var helt självförvållat! ;P Efter en härligt och slappig morgon/förmiddag så var det kalas hos hans föräldrar. Supertrevligt! :)

Söndagen var nog den slappigaste söndagen på länge! Vi gick upp runt 11.30, Philip gick och köpte bullar medan jag städade undan i köket. Sen satt vi soffan HELA dagen och såg på film, med det lilla undantaget när vi körde till McDonalds för att köpa mat! :P Först såg vi en film som jag i skrivande stund inte minns vilken det var :P Sen såg vi "The new guy" och efter det "Braveheart". Philip tyckte det var något av en skandal att jag inte sett "Braveheart" innan.. Och även om filmen var jäkligt bra, så var jag inte helt i extas.. Stackars hästar!! <3 :P När flickvännen får halsen avskuren blev jag såklart upprörd men när den stackars hästen blir spetsad och fälld med ett spjut så började jag lipa! :P
Hela helgen har varit HELT underbar och jag hoppas resten av veckan oxå blir det, även om jag har lite ångest över saker som händer på jobb och att lägenheten ser ut som f-a-n...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0