Hatar att vara sjuk...

Usch, min förkylning har brutit ut.. Vet inte riktigt vem jag ska skylla på, för Vera och Ullis på jobb har varit sjuka förra veckan och i lördags var jag hos Carro som oxå var sjuk. Någon av dessa har alltså smittat mig!! :P
Hatar att vara förkyld.. Snuvig, febrig, ont i huvudet... Bläh!

Har krupit upp i soffan i min nya myströja som min älskling köpte till mig igår! <3

Förstår inte vad jag skulle på jobb att göra idag.. det är ändå ett ganska ansträngande jobb och att då vara sjuk och gnällig.. isch.. Går inte till jobb imorron om jag inte blivit bättre! 

Hoppas jag är frisk till helgen bara, annars får jag väl supa bort min förkylning! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0