Måndag igen..

Då var det måndag igen.. Det är hemskt att helgerna går så himla fort!! 

I lördags stod jag på loppis och tjänade lite pengar :) Efter det kom min fina älskling och hälsade på! Vi brummade hem till mina föräldrar och käkade lite middag och umgicks lite. Sen åkte vi hem till mig igen och mös med lite film.

Igår var vi och tränade lite bodycombat på förmiddagen, och FY vad jag har träningsvärk idag! Sen skulle vi egentligen varit på bio med Carrie och Robin men jag mådde inte alls bra så det fick vi hoppa över.. :(

Idag har jag kämpat på med chefens olika projekt på jobb.. Inte det lättaste, men bara till att bita ihop :P
Sen har jag plockat undan lite, äntligen fått upp mina kokböcker i köket och mina fina glas in i vitrinskåpet :)

Resten av kvällen ska spenderas med mat och film i soffan! Vet inte riktigt varför jag mår som jag gör... Antar det är lite av all min oro och spänning som visar sig i lite udda former..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0