Mitt i veckan...

Onsdagar är konstiga, man tycker att veckan gått sakta men ändå är det redan mitt i jobbveckan. Helgen är inte tillräckligt nära, men det är ändå snart fredag... Jobbedagen gick ganska fort idag, skönt! :) Varit en runda hos mor och lämnat lite saker. Har även diskat och städat lite, får ju finbesök imorron! :P Av härliga Tette!!! Hon har varit borta alldeles för länge nu! Blir massa skitsnack och kanske ett glas vin :)

Har kommit på att när jag sitter i kassan mån-ons så har jag gott om tid att tänka ;P Där är nästan inga kunder så man sitter oftast bara och stirrar. Och idag fick jag en uppenbarelse!!! Jag vet vad jag vill bli!! Hör och häpna! Jag SKA plugga till socionom! Det ska bli så! Nu är det bara alla små detaljer runt omkring som ska fixas... Det är jobbigt men jag hoppas allt löser sig.

Pratade lite med Carro igår, var tvungen att skälla lite på henne :P Hon har spräckt min bubbla!!! Men, vi pratade om det.. och hon lyckades nog blåsa liv i den igen. Även om den är lite tilltufsad :P

Kommentarer
Postat av: Erica Martina Johansson

Ska du plugga i Lund? =) Vettu, jag läser ju till socionom!

2010-09-29 @ 18:28:47
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Liin

Japp, det är tanken att jag ska :) Just det ja, stämmer ju nu när jag tänker efter :P Är det skoj?? :)

2010-09-30 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0