Otippad kväll..

Igår var det fest i Staffanstorp.. :) Hela dagen gick jag och var nervös så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. Jag var tom nära att skylla på min förkylning och bli hemma. Men nu i efterhand är jag jätteglad att jag tog mod till mig och gick dit :) Jag trodde aldrig att kvällen skulle bli så lyckad och rolig som den blev. Har faktiskt lite träningsvärk i magen efter allt skrattande och mina fötter gör faktiskt fortfarande lite ont efter en kväll i högklackat..
Vi skulle dra ut allihopa till Breeze, men av någon konstig anledning blev det ett väldigt svinn på personer.. Några blev kvar i lägenheten, några stannade kvar på busstationen, någon hoppade av bussen och gick hem, någon fastnade på McDonalds.. Och tillslut var det bara jag, Philip, Carro och Erica kvar.. och inte blev det Breeze heller, utan Etagé. Men det gör absolut ingenting! För det var en av de roligaste kvällarna på lääänge! Det enda jag ångrar är mitt skoval, hade jag bara haft låga skor så hade jag kunnat dansa så mycket mer!! 
Men det som förvånar mig mest av hela kvällen, är att jag och Erica kom SÅ bra överens. Och det är verkligen 3kg som bara lättar från mina axlar.

Idag vaknade jag och Philip halv12!! Och det endast för att Philips telefon ringde... Det var längesen jag sov så länge. Vi förflyttade oss från sängen och ut i soffan.. Och där tillbringade vi hela eftermiddagen. Vi fick tom maten hemkörd till dörren, inte dåligt :P

Nu sitter jag i soffan i ett par kidnappade mjukisbyxor (helt underbara för er som bryr sig :P) med min "nya" bärbara dator! Mysko känsla.. :P

Kommentarer
Postat av: Erica Martina Johansson

(Y)

2010-09-27 @ 09:55:33
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0