Superduperfin!

Ammy har gett min blogg ett ansiktslyft! Nu är den bara så superduperfin!! :) Tack så mycket! <3



Jag har även kommit på hur man faktiskt laddar upp bilder här på bloggen, vilket kommer göra saker och ting lite roligare! :) Därför har jag nu lagt upp en bild på min älskade systerdotter Valentina och hennes nya bästis! ;) För er som inte känner igen honom så är det min fina älskling Philip! <3 Eller som Valentina kallar honom; Pippa!




Idag skulle jag fått gjort sååå mycket, men har inte fått gjort nånting! Usch vad jag hatar sånna här dagar! Får försöka få lite saker gjort imorron istället, för då jobbar jag 8-12. Men det känns ibland så meningslöst när man inte har nåt skoj att göra när man slutar.. :(


Har även fått reda på att jag kan söka in till socionomprogrammet redan till våren istället för att behöva vänta ända till nästa höst.. Frågan är bara om jag ska göra det? Väger fördelar och nackdelar fram och tillbaka hela tiden...

Och till sist vill jag bara säga att... JAG VILL HA EN ONEPIECE!!!! Även om den kostar lite mer än vad min budget tillåter så SKA jag ha en!! Jag SKA!!!!! Den ser ju bara såååå mysig ut!! Tänk att få springa omkring i den här hemma och bara mysa!! Åååhhh!!! Jag vill haaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0