Torsdagkväll..

Då var det redan torsdagkväll, den här veckan har gått så fort att jag knappt hunnit med. Igår fick jag träffat älsklingen en liten stund. Han kom hit efter skolan och fick som vanligt maten serverad! ;P (jag vet att jag ofta gnäller på att det alltid är jag som lagar mat, men jag älskar ju att göra det så ta det inte så allvarligt :P) Han kom hit i mjukisbrallor, vitt linne, svart hoodie och gympaskor, kepsen nerdragen över ögonen.. och var sååå snygg!! Blir så irriterad!! Fan, det spelar verkligen ingen roll vad den människan har på sig för han är ALLTID lika snygg!! Varför är man själv inte så?! :P Fast jag är ju såklart helnöjd med det, han är ju min! :)

Idag har jag varit o handlat lite inför imorron, diskat lite, tagit ett härligt bad och sen varit iväg hos syster på Me&I party :) Kvällen har avrundats med lite vänner, och nu väntar jag bara på att Philip ska ringa sen blir det sova.

Imorron får vi se hur länge jag jobbar, spännande! :P Sen kommer Philip hit så ska vi smaska i oss tacos och se på film och riktigt mysa!! :)

Sen får vi se vad som händer på lördag, Philip är ju upptagen med sittningar (som vanligt!) så jag får se om jag tar en härlig kväll för mig själv eller om jag hittar nån stackare att terrorisera! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0