Ej godkänd, måste komplettera

Ska jag verkligen inte kunna göra nånting utan att behöva ha den här förbannade ångesten hängande över axlarna?!
Fick tillbaka mitt filosofi-arbete.. Ej godkänd, måste komplettera vissa frågor.. Fick tillbaka mitt administration-arbete.. Ej godkänd, måste komplettera en uppgift. + att jag då har veckans inlämningsuppgifter att göra..
Och så är det påskvecka och vi har massa annat att göra.. Är livädd för att jag inte ska klara någon av kurserna.. :(
Börjar fundera på om skola kanske inte är någonting för mig ändå.. jag kanske inte borde plugga till hösten, för jag har ju sökt in på socionom igen.. Jag kanske borde jobba istället, för det verkar inte som om jag klarar av skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0