Får sån kli i fingrarna så fort det blir vår

Har troligen blivit blåst på 260kr på tradera. Ropade hem en skitsnygg ed hardy väska, skickade över pengar fort.. Och har fortfarande inte fått väskan. Det var en vecka sedan, har nu även sett att flera andra har skrivit i säljarens logg att han har lurat dom. Så lär inte få se varken pengarna eller väskan igen! :( 

Har suttit nästan hela dagen idag med ett Filosofiarbete som skulle lämnas in IDAG. Note to self: Aldrig mer sitta sista dagen med all läxa! För det är inget roligt alls!

Imorron åker jag till Vellinge en runda :) Har inte varit där på evigheter känns det som. Blir först en fika med syster och sen hem till mor och far för att äta middag. Jag har tom fått bestämma maten! Mammas underbart goda fisksoppa!!
Ska även hämta hem lite planteringsstuff, får sån kli i fingrarna så fort det blir vår. Vill bara börja plantera och ha mig! Längtar tills jag bor i hus, då ska jag ha ett stort grönsaksland! :)
Imorron ska jag iaf börja plantera lite, har ju en väldigt bra balkong! :P Så det blir tomater, gurka och potatis. Så får vi se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0