Har blivit liiiite beroende :P

Fick reda på av min lärare att uppgifterna i boken inte ska lämnas in, vilket betyder att jag haft ångest och suttit o kämpat med uppgifter som jag egentligen inte behövt göra! Störigt! Men men...

Igår var vi på överraskningsfest för Julia! <3 Det var jättekul, och det bästa var att hon inte misstänkte nånting! :) Lyckat med andra ord!

Idag har jag och Philip sett Paranormal Activity 2... Hade hört innan att den inte skulle vara lika bra som 1an men läskigare... Den var verkligen inte lika bra som 1an, men den var inte läskigare heller.. Tycker nästan den var lite långtråkig för det tog lång tid innan saker och ting hände lixom.. 

Just nu sitter jag och vaktar en auktion på tradera, har blivit liiiite beroende :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0