Imorron får jag iaf nåt annat att tänka på

Ännu en ny vecka är här.. Tiden går så rysligt fort. Jag ligger redan efter i skolan vilket ger mig sån sjuk ångest! Är även skitförbannad på det förbaskade högskoleprovet! Just nu känns det bara som om allt är fel!
Fast vädret är ju fint iaf..

Har nu spenderat 3h med att plugga administration. Har en sån klump i magen som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med.. Har ångest för att jag ligger efter, får ångest när jag läser vad jag måste göra i vissa uppgifter, samtidigt är det mycket här i lägenheten som borde fixas, jag vet inte i vilken ände jag ska börja..
Jag önskar att jag kunde pausa tiden lite så jag hann med allt jag borde!
Men nu får jag nog ta en paus i pluggandet en stund iaf, om inte annat så för att gå ut och kissa Pixie.

När jag tänker efter är det nog inte så konstigt att jag har ont i magen och ont i huvudet.. Ångesten bryter sönder mig!
Imorron får jag iaf nåt annat att tänka på en stund för då ska jag fika med Ammy! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0