Så ska nog placera mig i soffan med lite honungsmelon! :D

Det är omöjligt att hitta en kylväska i Lund 2 dagar innan valborg! Tror mig, jag har provat!!
Jag och Philip ska bila till beddingestrand imorron och landa hos Sara. Där ska vi grilla och ha mysigt och sen ska vi sticka ut! :)
Eftersom vi då ska ha mat med oss behöver vi en kylväska eftersom det kan bli ganska varmt för maten att ligga i bilen :P Så jag åkte först till rusta, där var dom slut. Nästa stop vad ÖoB, där var dom oxå slut (och deras personal var allt annat än serviceminded!!!)
Jaja, tänkte jag. Får väl kolla på Ica och Citygross för jag ska ju ändå handla mat. Men nej, på citygross var dom slut.. och på ica var dom slut.. För helvete!
Mitt sista hopp var Coop... Där var dom INTE slut! MEN de hade inte fått leveransen än... Det är helt enkelt inte meningen att vi ska ha en kylväska! Men jag köpte iaf frysklumpar, så i värsta fall får vi vira in maten i tidningspappaer tillsammans med en frysklump...

Tänkte oxå att jag skulle åkt och solat idag.. känner inte riktigt för det nu, nu vill jag hålla mig hemma... 
Så ska nog placera mig i soffan med lite honungsmelon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0