Vill hitta på roliga "vår-kvälls-saker"...

Usch vad jag har råpluggat.. Gillar det inte! Men nu är jag nästan färdig iaf.. Har bara pyttelite kvar, men det får vänta tills imorron.
Vet inte hur jag kommer klara skolan om jag kommer in på socionomprogrammet till hösten...

Har bestämt mig för vilken telefon jag ska ha :) En HTC Wildfire S, antingen svart eller vit.. Men den släpps inte förren någon gång i Maj så har ju en stund till på mig att bestämma mig :)

Vill hitta på roliga "vår-kvälls-saker"... men det är ju fortfarande lite kallt ute om kvällarna så det får nog vänta...
Plus att jag vet ju inte riktigt vad jag skulle hitta på isf..
Så då får det bli film ikväll igen, men det är ju ganska mysigt ändå! :)
Iallafall tillsammans med min finaste Philip! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0