Är jag bitter? svar ja!

Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig med tanke på förkylningen! Usch och fy!
Och Philip hade lovat att komma hem vid 22tiden så vi kunde se en film.. Hur mycket trodde jag på detta? Inte speciellt mycket.. Och när tror ni han kom hem? 23.40.. Då låg jag redan inne i sängen och halvslumrade.
Grr!! Och inte nog med det, hans förbannade klocka ringde vid 6nånting imorse för att han skulle åka tillbaka till.. håll andan nu.. SKOLAN!!! Va, är det sant?! Ja, för de skulle åka till tyskland.. Och var där plats för en litenliin i bilen? Svar nej! Är jag bitter? svar ja!
Har han kommit hem än? Svar nej! Är jag förvånad? Svar nej! Han har sagt att han tror de är tillbaka vid 19-20tiden, och det tror jag först när jag ser det.. Men det är bäst för honom att han är hemma då! För annars åker han på en snyting, för vi har saker att göra då!! Grr igen!
Så hur har jag då tillbringat denna förvånansvärt fina lördag? Suttit inne och tyckt jävligt synd om mig själv, tvättat, diskat, bakat cheesecake till Philip (fast han egentligen inte förtjänar det!) och suttit o läst!
Och vad är planerna de närmsta helgerna då?
Jo, Philip ska ju va i skolan och jag ska sitta hemma och ruttna! Wihoo!
Ser verkligen fram emot den här förbannade terminen!
Längtar absolut inte till nästa termin när han inte har den här chefspositionen i skolan! Ohnej, verkligen inte!
Dubbel Grr!!!
"Ja' Ä Inte Bitter!"


Detta inlägg är verkligen en hälsosam kontrast till inlägget jag skrev den 15aug.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0