Det var längesen jag var såhär sjuk

Usch och fy för att vara sjuk!
Var och jobbade i fredags för jag var bara förkyld. Men igår blev allt mycket värre! När Philip kom hem låg jag i soffan och skakade. 
Min bihålor gjorde ont, min hals gjorde ont, det värkte i hela kroppen och jag var lixom öm i huden, stel i nacken.. Philip tvingade mig att ta tempen och mycket riktigt 38,8 graders feber..
Det var längesen jag var såhär sjuk.
Jag har sovit jättedåligt inatt för varje gång jag vänt mig har jag vaknat av att det gjort ont, och när jag sedan vaknade imorse så kunde jag knappt svälja så ont jag hade i halsen!
38,4graders feber när jag vaknade.. Men nu efter en panodil och en kopp te mår jag lite bättre.
Har flyttat ut mig i soffan och ligger där med fläkten igång och mumsar i mig "frukost". Frukost bestående av skivad gurka..
Philip tycker inte att jag ska jobba imorron, men jag får se hur jag mår när jag vaknar.. Är jag fortfarande såhär dålig får jag nog bli hemma, och dessutom får jag nog pallra mig iväg till farbror doktorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0