"En hjärtformad ask" av Joe Hill

Idag har vi varit i Järavallen och haft lite picknick :)
Efter det åkte vi till center syd för att köpa födelsedagspresent till Philips pappa som (liksom min egen pappa och herr Kovacs) fyller år idag. Det blev en bok i en serie som han tydligen samlar på, hoppas han blev nöjd :)

Det blev även en bok till mig minsann.. "En hjärtformad ask" av Joe Hill.



En skräck! Jag har bara läst 15sidor och jag är redan ganska fast :)
Den ska lätt följa med på jobb imorron så jag har nånting att göra när fakturorna är klara och telefonen är tyst :)

Kommentarer
Postat av: Hjärtformad Santa

Tack för boktipset... :)



Om du gillar verkliga hjärtformade borde du kolla in min hemsida!

2011-08-17 @ 15:09:16
URL: http://www.hjarteting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0