Imorron ska vi åka till XXXLutz, spännande värre ^^

Idag jobbade jag min sista dag på Systembolaget i Höllviken! :)
Jag bjöd på supersmarriga vaniljmuffins med hallon och marabou-choklad i.. slurp!
From nu har jag semester ett tag och sen börjar jag förhoppningsvis plugga..

Älskar att få spontanbesök på jobb, och idag blev det tom ända från Göteborg! Marcus var o hälsade på :)
Och vi bestämde en fika på måndag, och sen åker vi ju upp till honom på onsdag för att gå på Liseberg! :) Wiie!

Igår var jag, Philip, Ammy och Mike på La Piazza här i Lund och åt god mat och snackade massa! Det var mycket trevligt. Vi firade lilla Ammy som faktiskt fyller år idag :) Grattis till henne! <3


Ikväll har vi ätit pizza till middag, jag har inte ätit på pizza på typ 1,5år. Men det var jättegott! :) Till det tittade vi på filmen The Number 23. Och gissa vilken tid filmen var slut, 22.33 OMG alltså! :P haha.
Nu sitter jag och gäspar medan Philip ligger och snarkar här bredvid mig, kanske dax att packa in sig i sovrummet istället. Imorron ska vi åka till XXXLutz, spännande värre ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0