Jag är iaf jättenöjd!! :)

Så, då har man varit på XXXLutz oxå.. inte jättemycket att hurra för. Jag gillar nog faktiskt IKEA mer.. Men där var rätt många snygga saker.
Jag fick min vilja igenom iaf och vi åkte hem med en ny servis :D
Jättefina 3kantiga tallrikar med lite rundade hörn, vita med nån svart och grå rand på varje hörna :)
Så 6st mattallrikar, 6st sopptallrikar, 6st assietter, 6st kaffekoppar och 6st kaffefat. Och sen köpte vi nya fina vanliga glas. Så cocacola-glasen från McDonalds åker minsann ner i källaren nu.
Jag är iaf jättenöjd!! :) 

Sen var vi o handlade lite käk och Philip tyckte att jag skulle baka cheesecake så vi köpte en massa philadelphiaost oxå :P Fast det blir nog inte förren imorron, för idag orkar jag inte..

Resten av kvällen blir till att slappa i soffan med film och så blir det tacos till middag! :)




Tydligen så är det inte meningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0