JAG LÄNGTAR!!!

Igår var jag, Philip, Tobbe, Hanna och Olof på Elysée och käkade middag!
Det var jättetrevligt och jättegott! :)

Borde börjat på arbetet i Etik & Livsfrågor som ska lämnas in på söndag, men jag har inte orkat! Det är så mycket annat som jag varit tvungen att göra idag..
Imorron jobbar jag sista dagen på Mectec, med blandade känslor. Det har varit riktigt kul att jobba där, men det ska samtidigt bli lite skönt att kunna fokusera HELT på skolan.
Förvisso ska jag på arbetsintervju på måndag, så vi får ju se hur det går... hehe.

Det har blivit ett litet namnbyte.. Jag och Philip var inte helt nöjda och vi kom på nya namn hela tiden (med vi menar jag såklart jag ^^) Men nu har vi tillslut kommit fram till att hon ska heta det vi tänkte från allra första början.
Så om två veckor hämtar vi hem vår nya underbara familjemedlem; Myrah! :)
JAG LÄNGTAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0