Jävla jävel!

kl07.17... KL07.17!! DÅ behagar Philip smyyyyyyga in genom dörren, smyyyyyga in i sovrummet och smyyyga ner i sänge. Vad han inte visste var att jag legat vaken sen kl05.30 och väntat på att han skulle komma hem!
Och vad han tydligen inte har fattat hur många gånger jag än sagt det till honom är att om jag vaknar på natten/tidig morgon och han inte kommit hem än, då kan jag inte somna förren han kommer hem!
Och vad värre är, inte ETT ENDA sms fanns på min telefon! Inte ETT ENDA!
Jävla jävel!
Nu ligger han fortfarande och sover, ska bli spännande att se om vi ens kommer träffas idag innan jag kör till vellinge. För sen ska han på ännu en jävla sittnig. Därför förstår jag inte heller varför han var tvungen att vara där så jävla länge idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0