Men det är ganska chill.. och ganska tråkigt.

Tiden går fort på jobb.. även om där inte är så värst mycket att göra så går tiden ändå fort. Jag sitter och läser eller surfar runt lite.. svarar i telefonen när den ringer. Om det inte finns nåt annat att göra då alltså, vilket det oftast inte finns :P
Men det är ganska chill.. och ganska tråkigt. Roligare när det finns saker att göra.

Helt plötsligt så har jag fått en massa planer i min almenacka. Imorron ska jag träffa Tette en snabbis. På fredag ska jag träffa Cecilia, förmodligen ut o äta nånstans :)
Plus att jag lovat Philip att jag ska baka cheesecake till helgen. Och nästa vecka så vi ut och äta med Tobbe o Hanna! :D Det ska bli riktigt trevligt!
Och så är det ju både MalmöFestivalen och Palmfestivalen nästa vecka..
Oj, just det! Jag börjar ju plugga nästa vecka oxå! Det kommer bli lite av en utmaning att jobba 8-17 varje dag och samtidigt plugga på heltid! Men det ska jag väl förhoppningsvis fixa, kan ju faktiskt ha med mig böckerna på jobb och sitta och läsa när det inte finns nåt annat att göra.
Etik & Livsfrågor heter kursen jag börjar med på måndag.. Den kursen ger mig en liten bit meritpoäng till Socionomprogrammet, som jag för övrigt bestämt mig för att jag ska komma in på i Januari!!



Innan fanns det hur många som helst,
bara för att tillfället inte var riktigt rätt.
Nu när det blivit bestämt så finns det inte en enda! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0