Otur så är Philip inte hemma! :(

Igårkväll kände jag mig lite halvkass... frös jättemycket och kände mig helt matt och trött. Kan förstås bero på både utmattning av Gbg-resan och nervositet inför idag. Men jag mådde inte jättemycket bättre imorse plus att jag vaknade med världens hosta!
Men jag kunde ju inte backa ur min första dag, speciellt inte då jag skulle bli upplärd idag! Så jag pallrade mig iväg och tur var ju det med tanke på att jag klarade det.
Det läskigaste är att svara i telefonen eftersom jag inte är helt säker på om jag kommer lyckas svara på deras frågor eller ens koppla dom rätt.. men det ska nog gå bra ändå.. :)

Hostan lugnade sig lite men är fortfarande kvar, plus att jag har fått ont i huvudet och mår illa.. Trevligt sätt att spendera en fredagkväll på.. Otur så är Philip inte hemma! :( Så jag måste sitta här ensam och tycka synd om mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0