Skitstövlar!!

Jag mådde bra igår när jag gick och lade mig, men när jag vaknade imorse var jag stenförkyld! Mina bihålor gjorde skitont, mitt huvud dunkade, min hals gjorde ont, min mage gjorde ont och jag mådde illa.
Pga illamåendet kunde jag inte äta frukost, blev ingen lunch heller.. Så allt jag ätit på hela dagen är två karameller..
Nu har jag varit på MAX och handlat mat, för illamåendet är borta. Men mina bihålor gör fortfarande SKITONT, min hals värker, min näsa är fruktansvärt irriterande då den inte kan bestämma sig om den ska rinna eller vara täppt!

Skulle träffat Cecilia idag efter jobb, men eftersom jag inte mår så bra så bestämde vi att skjuta på det. Förhoppningsvis blir det nästa fredag. Så jag ska tillbringa kvällen i soffan med film!
Ska minsann se Fucking Åmål, för det var riktigt längesen jag såg den! :)

Blir skitirriterad på människor som lägger upp annonser på blocket och sedan inte tar bort annonsen när de fått sålt!
Jag och Philip har bestämt oss för att köpa hund nu, och jag har ringt på två annonser idag men bådas svar var att valparna blivit sålda. Skitstövlar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0