Supermysig tjejkväll!

Jobbat idag, och sen träffat Johanna!
Vi hade planerat att äta på Malmöfestivalen, men det var skitmycket folk överallt och jättelång kö så vi struntade i det. Jag köpte sushi med mig hem och Johanna köpte McDonalds. Sen åkte vi hem här och käkade och tittade tv :) 
Supermysig tjejkväll!

Imorron har jag lovat Love att jag ska ta med honom på Brandkårens dag i Vellinge. Så jag ska hämta honom kl11 för en förmiddag tillsammans med moster! :)
Troligen så kommer andra systern vara där med sina två huliganer oxå :)
Sen blir den en runda på Palmfestivalen, kanske en snabb tur hem till mor och far för att säga hej.. När jag ändå är i Vellinge lixom.. 

Philip då, vad gör han hela helgen? Ja gissa. Han har sittning både idag och imorron! 
Jävla skit...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0