Och ett litet Wihoo!

Philip var iväg och spelade golf igårförmiddag, medan jag låg kvar hemma i soffan och vilade mig.
När han sedan kom hem packade vi ut mig i bilen och körde iväg till Krisitanstad, det var inte jättekul att sitta i bilen i 1,5h när jag inte mådde bra men det gick rätt bra ändå..
Vad gjorde vi då i Krisitanstad? Hihi.. Säger bara Äntligen!! :)
Och ett litet Wihoo!
Om 3veckor får vi hem henne :)
En liten black and tan sötnos, som ska heta antingen Iisa eller Molly :)

Idag har jag inte så mycket feber som jag haft i helgen, men min hals gör fortfarande jätteont.
Jag blev hemma från jobb idag, tänkte jag skulle gå till farbror doktorn.. Så jag ringde dit, men hon sa att eftersom febern gått ner så är det ett tecken på att det är påväg över. Och eftersom halsont kom samtidigt som snuvan så är det inte halsfluss. Men hon tyckte det var jättebra att jag blev hemma från jobb, och tyckte jag skulle bli hemma imorron med. Och om halsen inte blivit det minsta bättre till imorron så skulle jag ringa igen och få en tid hos farbror doktorn.

Har sovit en stund och känner att magen börjar mullra lite efter mat, så får väl se om jag får i mig nåt...

Kommentarer
Postat av: Ammy

Molly, döp henne till Molly, det är så fiiiiint

2011-08-23 @ 15:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0