Men efter det då? Vad händer då?

Igår fick man svar på om man kommit in på sin reservplats.. Jag gjorde det inte..
Från 114 ner till 53.. Ett bra fall, men det gör ju ingen nytta.
Så idag har jag varit nere på vägledningscentrum för att söka kurser på NTI. Det gick inte heller så bra.
Jag blev bara garanterad 2st kurser för att jag "behövde" dom till att söka in till högskolan. De andra kurserna är det 99,9% risk att jag inte kommer in på för att jag inte "behöver" dom för högskolans skull. Det har tydligen med den dåliga ekonomin att göra..
Så den 22aug börjar jag läsa Etik & Livsfrågor i 5veckor, och direkt efter det läser jag Svenska C i 3veckor.
Jag är iaf garanterad nånting att göra i 7veckor..
Men efter det då? Vad händer då? Bra fråga.. Min plan är att göra högskoleprovet igen och verkligen ROCKA!
Och sen söka in på socionom i Januari. Problemet är ju då om jag INTE kommer in då heller.
Orkar inte hålla på såhär längre! Jag vill bara komma in så jag kan utbilda mig till det jag vill bli och sen börja jobba!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0