Det är bara jag som kan förändra min tillvaro!

Idag har jag varit duktig! Jag orkar inte må dåligt längre, och jag inser ju själv att det är bara jag som kan förändra min tillvaro! Och det har jag börjat med idag! Jag har ringt några samtal, fyllt i papprena till A-kassan, sagt upp några saker och pillat och haft mig. Det börjar ljusna nu. Nu ska breven bara postas och sen ska jag göra ett besök på Utbildningscentrum så jag får lite upplysning.
Imorron ska jag nog leka med Sara :) Och på torsdag ska jag fika med Ammy :) Sen på fredag har jag ett möte med en studievägledare. Förhoppningsvis mår jag såå mycket bättre när den här veckan är förbi och jag har fått lite bättre ordning på mitt liv!


Fast jag hade nog ändå inte tackat nej till den där stenen i skogen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0