Igår fick jag ett samtal från GFK Sverige

Igår fick jag ett samtal från GFK Sverige. Jag har sökt jobb där som telefonintervjuare, och på tisdag ska jag dit på introduktionsmöte :) Ska bli spännande!

Idag har jag varit inne i centrum och fikat med Bekk. Det var jättelängesen vi träffades och det var skoj att höra vad hon haft för sig :) Hon bor oxå här i Lund och förhoppningsvis kommer vi kunna hålla kontakten bättre nu :)

Fått sålt min bil.. Fick inte lika mycket för den som jag hade hoppats men det är skönt att va av med den. Samtidigt känner jag mig hjälplös utan bil.. Men det finns ju buss och i värsta fall får jag låna Philips :)


Kommer sakna min gröna fara! <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Råkade hitta din blogg när jag googlade på GFK Sverige. Funderar själv på och söka jobb där. Fick du jobbet? Om isåfall, hur mycket får du i lön?

2011-07-02 @ 19:25:25
Postat av: Liin

Jag fick först komma på ett introduktionsmöte, och sen fick jag komma tillbaka för att provjobba men jag fick annat erbjudande som jag valde att ta istället. Tror lönen låg nånting på 90-100kr, men minns inte riktigt..

2011-07-04 @ 06:45:34
URL: http://liinx.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hur var introduktionsmötet upplagt, var det intervjuer eller fick alla ni som var på mötet komma tillbaka och provajobba?

2011-07-11 @ 19:20:20
Postat av: Liin

Nej, det var inte intervjuer. Utan det var bara ett introduktionsmöte.. Där de berättade om företaget osv. Sen fick vi komma tillbaka och provjobba, men jag gjorde aldrig det.

2011-07-12 @ 15:38:52
URL: http://liinx.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilka arbetstider hade dom?

2011-08-04 @ 13:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0