Jag är ur balans!

Har varit lite halvhängig de senaste dagarna, vet inte vad det är.. Imorse kände jag mig ändå helt okej, körde Philip till skolan eftersom han missade bussen.. Var och handlade hem nödvändigheter.. Men när jag kom hem kände jag mig snurrig och hade frossa. Efter att ha försökt kämpa emot ett tag så lade jag mig på soffan och slocknade! När jag sedan vaknade ca 2h senare och skulle laga mat, så blev allt katastrof.. Det kokade över, över halva spisen.. Och sen brände jag såsen. Totalt misslyckat. Jag är ur balans!
Nu är klockan 21 och jag är helt redo att gå och lägga mig. Lider av kronisk trötthet! Men jag vill inte gå och lägga mig, dels för det är faktiskt fredag och det är lite deprimerande att gå och lägga sig kl21 då.. Sen så är Philip på "sittning" i skolan, och han har även en "sittning" imorron så han kommer inte komma hem inatt.. Det gör mig illa till mods.. Då har jag ingen aning om vad som händer med honom, när han kommer hem ranglandes kl6 på morgonen så vet jag ju iaf att han är okej. Nu kommer jag inte ha nån aning.. Gillar inte det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0