När Philip kom hem låg jag utslagen i soffan

Igår fick jag ett infall, att jag skulle ut och springa! Och minsann, det gjorde jag oxå. Sprang en runda här på klostergården och när jag kom tillbaka hem så var jag så utmattad att jag trodde jag skulle kräkas! Men det är en obehaglig härlig känsla.. Men oftast brukar det gå över efter att jag druckit lite vatten och suttit ner några minuter, men inte igår... Jag var ute vid 13tiden, och jag mådde illa resten av dagen. Är jag så otränad eller var det nånting annat? När Philip kom hem låg jag utslagen i soffan, han bar snällt in mig i sängen och gjorde sen mumsig smoothie till mig och efter det piggnade jag till :) Underbara underbara Philip! <3

Idag tänkte jag vara lite effektiv, ska köra bort till Nova och slänga in lite CV i några affärer och hoppas på det bästa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0