Snacka om catch 22

Börjar nästan sakna fast telefon när jag suttit i telefonkö i ungefär 10min, kommit långt fram i kön och helt plötsligt bryts samtalet! Och inte nog med det, det har hänt 3ggr! Sjukt irriterande! Men tillslut fick jag bokat en tid med en studievägledare iaf! :)

Känner mig relativt nöjd med dagen faktiskt. Klockan ringde 6 imorse men Ph var jättetrött så han skippade första föreläsningen och somnade om. Klockan ringde igen 8 och då hade han inget annat val än att stiga upp. Jag körde honom till skolan och körde sedan bort till Burlöv. Gick inom Chilli och hälsade på Robin :) Gick sedan bort till Ur&Penn och köpte min älskade klocka!! :D Är nu även stolt ägare av en JetSet Addiction, svart med stenar :)


Var inne på cdon.com och kollade lite Wii-spel. Slängde ihop en kundkorg med spel och nån kontroll. Billigt och bra, 1535kr. Tror jag får vänta med det ett tag :P
Har även dreglat lite på blocket.se över några söta gosiga chihuahua-valpar. Men det får nog oxå vänta ett tag. Snacka om catch 22. Nu har jag all tid i världen för att skaffa hundvalp. Kan ta hand om den hur bra som helst, den behöver inte vara ensam, kan träna den och allt. Men jag har inte råd att köpa den för jag har inga pengar. Men när jag får ett jobb och har pengar till att köpa en valp, då kommer jag inte ha tiden som valpen kräver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0