Vart är den där stenen i skogen?

Vet inte riktigt vad som är problemet.. Jag mår inte helt okej. Är alltid trött, spelar ingen roll om jag sovit bra eller dåligt, känner mig ändå inte utvilad på morgonen. Har provat massa frukt, fiskt luft.. ingenting funkar. Jag är verkligen på kanten och på väg att ramla ner i ett stort svart hål. Ingenting fungerar som det ska. Allt jag gör blir fel och inget känns som det ska. Jag städar och plockar i lägenheten men tycker inte att det är tillräckligt. Jag tvättar som en galning men tycker ändå att där är för mycket smutstvätt. Ett citat jag gillar är: "Ordna upp ett bekymmer och du håller hundra andra ifrån dig". Men just nu känns det nästan tvärtom, fast jag löser ett problem så står det 10 till runt hörnet och väntar.. Försöker lista ut vad jag vill göra med mitt liv. Men det är lättare sagt än gjort. Kommer på 100 saker jag vill göra, men jag kan inte bestämma mig och självförtroendet sviker mig. Jag vill jobba med barn, men jag vill jobba i en reception, men jag vill jobba på café, men jag vill jobba med psykologi, men jag vill jobba i klädbutik, men jag vill vara hemmafru, men jag vill servera, men jag vill...


Vart är den där stenen i skogen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0