2011

Det är ett nytt år, år 2011. Ser fram emot vad detta året har att erbjuda! :) En flytt till Lund tex :)
Nyårsafton var härlig :) Även om jag mådde lite halvkasst på förmiddagen men jag proppade i mig en alvedon och kämpade på. Åkte hem till Philip direkt efter jobb och började förbereda kvällen. Städade lite och började fixa maten. Tack så mycket för en underbar kväll Philip, Carrie, Robin, Marcus, Hanna och Tobbe! Och såklart Olof som dök upp efter 12slaget :)

Idag var första jobbdagen 2011 och jag jobbar bara kvar 2veckor till :) Känns lite konstigt att veta att jag inte ska jobba kvar där, men känns även skönt! Och om 2veckor flyttar jag till Lund. Det ska bli spännande :) Har inte börjat packa nånting alls men jag har ingen ork just nu och jag har ju faktiskt hela nästa vecka på mig oxå :P

Idag åkte min finaste Philip till Zell för att åka skidor.. Han är tillbaka lördag eller söndag. Under tiden ska jag FÖRSÖKA packa lite... och på onsdag ska jag åka och lyssna på Perikles med Sara och Marcus och antagligen några till, sen är jag ledig från jobb på torsdag och sen ska jag vara i Philips lägenhet till helgen och förhoppningsvis vara där när han kommer hem. Ser ju ändå ut att bli en ganska fullspäckad vecka så förhoppningsvis går tiden fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0