"Do or don't i ditt liv. Nästa tack!"

Efter gårdagens brytpunkt krävdes en vändpunkt! Vilken tur att Tette loggade in på msn! Hon är sååå långt borta och vi har inte pratat med varandra på hur länge som helst. Men det spelar ingen roll oss emellan! Även om vi säkerligen hade haft massa annat att snacka om, om jag bara gett oss chansen, så kastade jag mig över henne med mitt problem. Vad skulle jag göra? Och Tette kom, som vanligt, med världens bästa idéer! Tette är underbar, hon lyser upp mina tankar och får mig att se klart igen. 

"Do or don't i ditt liv. Nästa tack!"



Även om det fortfarande känns som att jag står på en väldigt lös avgrund, så vet jag att om jag faller.. Så landar jag inte så hårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0