Jag bor i Lund. Jag jobbar inte längre på Systembolaget.

Jag bor i Lund. Jag jobbar inte längre på Systembolaget i Höllviken. Tänk vad livet kan ändras på ett litet ögonblick. I fredags jobbade jag min sista dag, och sedan var det bara att rusa hem och packa ut alla möbler i släpet och köra dom till Lund. När klockan var 20.30 fick jag och Philip äntligen sätta oss ner i soffan och äta mat (sushi!!) Strax efter det somnade jag. Jag var helt slut! Att sen vakna igår och se alla dessa lådor, orken bara försvann! Hann tyvärr inte fixa så mycket igår eftersom vi var på dop i Vellinge :) Fick ordnat lite när vi kom hem och min energi var ändå lagom på topp, men vi bestämde oss för att mysa med en film istället. Idag har jag verkligen INGEN ork att ta itu med den här röran... Kan förvisso bero på att jag är själv, lättare om man har nån som sporrar en.. Men Philip är och äter brunch med morfar. Förhoppningsvis får vi ordning på en del när han kommer tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0