Jag orkar snart inte längre!

Hur länge ska det här hålla på? Jag orkar snart inte längre!! Jag är trött på att ha ångest för ALLT! Och det hjälper verkligen inte med all annan jävla skit som händer runtomkring!!
Och vem står här bredvid och kramar mig när jag behöver det? Säger att allt fixar sig? Ingen.. Jag känner mig så ensam!
Philip hjälper mig väl så gott han kan, men han är i skolan hela dagen och är trött eller mår dåligt när han kommer hem.. 
Carrie jobbar nästan hela tiden..
Sara bor så långt bort..
Tette är så ofantligt långt bort..
Marcus bor ännu längre bort..
Kim jobbar hela tiden..
Carro tycker tydligen att vi ska kasta bort vår vänskap pga ett litet gräl..
Min familj bor en bra bit bort..

Det får vara NOG nu! Jag är trött på att må dåligt, jag är trött på att ha ångest, jag är trött på att börja gråta för minsta lilla sak som går emot mig. Jag är på bristningsgränsen...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Även om det är viktigt att ha stöd från omgivingen, så är det ju bara du själv som kan få bort din ångest. Det är sjukt jobbigt men underbart när man har lyckats :) Det klarar du!

2011-01-20 @ 21:33:57
URL: http://nordinhanna.blogspot.com/
Postat av: Liin

Jo, jag vet. Men allting blir lite lättare om man har någon som pushar en och kan krama om en när det behövs.. :)

2011-01-21 @ 12:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0