Känns konstigt att inte ha någonstans att gå idag

Klockan ringde 6 imorse, för Philip skulle till skolan. Det kändes konstigt att veta att jag har ingenstans att gå idag.. =/ Jag kunde inte somna om så jag höll Philip sällskap tills han skulle gå. Sen gick jag in och lade mig igen, och somnade tillslut om. När jag vaknade sen så hade jag lixom lite dåligt samvete för att jag inte var och jobbade idag.. Men jag har ju slutat, det är inte som att jag är hemma och är fake-sjuk. 

Adressändringen har inte gått igenom än så jag kan inte göra så mycket åt saker och ting utan får hålla mig till att pyssla i lägenheten. Kommer nog bli en riktigt duktig hemmafru i framtiden! ;) Har plockat iordning i köket, tömt diskmaskinen, tvättat en maskin tvätt, hängt upp tvätten och laddat maskinen med ny tvätt (inte ens MIN tvätt, utan Philips tvätt!! :P) Jag har ringt några samtal och nu är jag uttråkad! Vad gör man om dagarna när man inte har jobb eller skola att gå till?

Hoppas adressändring går igenom inom de närmsta dagarna så jag kan skriva in mig på arbetsförmedlingen här i Lund och ringa komvux.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0