Köpt flyttlådor

Har varit på Bauhaus idag och köpt flyttlådor. Har massor med bananlådor men vill gärna ha några som är förslutna eftersom de ska stå i källaren. Var tung och juxigt att bära dom till bilen och att sen få in dom i bilen var ett helt projekt och jag hoppas verkligen inte att någon såg mig :P Men det gick tillslut, med lite våld. Men att sen få ut dom var helt omöjligt! Så fick skära av bandet som höll de tillsammans och bära in 3 och 3 :P 
Sen har jag suttit här hemma och kollar på alla mina tillhörigheter och försökt komma på var tusan jag ska börja! Jag menar, jag ska ju faktiskt bo kvar här i 1,5vecka till och kan ju behöva lite av mina saker. Men tillslut bestämde jag mig för att jag inte kommer läsa på ett tag och började packa ner böcker. Så nu står där 2st bananlådor med böcker i hallen som får följa med till Lund på fredag.

Pratade inte med Philip i tele igår och det gick faktiskt bra. Sen ringde han idag, och då brast det. Vi har varit ifrån varandra måndag och tisdag innan, men nu är det annorlunda. Nu är det ju OMÖJLIGT för oss att träffas om vi hade velat, i vanliga fall är det ju bara att köra till Lund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0