Med blandade känslor

Sitter i soffan och ska snart köra till jobb. Det är med blandade känslor jag tittar ut över kaosen av flyttlådor i lägenheten.. Har ända sedan det bestämdes att jag skulle flytta till Lund, gått och längtat som en galning! Och nu, när dagen äntligen är kommen.. Känns det konstigt. Har bara bott i denna lägenheten i 8månader och jag ska redan lämna den. MIN lägenhet, min FÖRSTA lägenhet.. Det känns lite ledsamt, samtidigt som jag försöker tänka positivt.. Jag kommer ju bo i Lund, närmre mina vänner. 

Det är även med blandade känslor jag kliver innanför dörrarna på jobb idag. Det är min sista arbetsdag på Systembolaget i Höllviken. Det kommer bli jättetråkigt att behöva lämna Ulrica! Vi har alltid så kul när vi jobbar tillsammans. Det kommer även kännas konstigt när klockan inte ringer 7.20 på måndagmorgon, kommer kännas konstigt att inte göra sig färdig att köra till jobb.. Men försöker även här tänka positivt, jag är på väg mot nya utmaningar i mitt liv! Jag behöver komma därifrån för att utveckla mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0