Stackars killen som ska flytta in imorron

Igår var jag i lägenheten i Vellinge och städade, så nu är den HELT färdig. När jag och mor städade inne i badrummet märker vi dock att det läcker från toan! Stackars killen som ska flytta in imorron, inte så kul att börja med en läcka i badrummet! :P Så, imorron åker jag till lägenheten i Vellinge för sista gången. Det är besiktning, och nycklarna lämnas över när den är färdig. Har kommit fram till att det jag kommer sakna mest med lägenheten.. Är tapeterna i köket! Dom är ju så fina!!! Men jag överlever :P

Igår var Philip i skolan, sen hemma och vi träffades väl i ungefär 30min innan han åkte tillbaka till skolan för att det var fest. Jag var inte överlyckligt över att bli lämnad ensam direkt, men jag överlevde det oxå :P Har dock haft hela dagen tillsammans med honom idag så jag är nöjd! :) Och så har vi mumsat sushi! NomNom!

Och i helgen ska vi typ inte göra nånting, och det ska bli härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0