Allt detta känns igen från i princip hela förra året..

Snart dax att ta bussen till höllviken för att jobba... inte så jättekul att behöva gå upp 7.45 när man börjar jobba 11.15!! Men men..
Sen kommer Philip och hämtar mig på jobb kl17 så ska vi hem till mor & far och grilla och sen gå en runda på Vellinge Marknad. Synd att vädret inte va lite bättre bara..

Har konstant ont i magen och jag känner ångesten hänga över mina axlar. Jag har ingen matlust och skulle kunna sova mig igen flera dagar utan några problem... Allt detta känns igen från i princip hela förra året..
Innan jag slutade jobba på systembolaget.
Tack vare den där förbannade lokalvården!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0