Det är inte lätt att vara en LitenLiin i en stor värld...

Jag har ont i magen, och har haft sen i söndags morse.. Är inte helt säker på vad det beror på men tror det har lite med oro, ångest och nervositet att göra..
Det är inte lätt att vara en LitenLiin i en stor värld...

Har haft betygssamtal för mina två sista kurser, som väntat inte högre än G i företagsekonomi. Men jag är helt klart nöjd att jag klarat kursen över huvudtaget! :P
Det störiga är att jag låg på VG ++ i försäljning & service, men nådde inte riktigt den sista millimetern till MVG så blir bara VG i betyg. Störigt som faen, med tanke på att de där ++ inte syns på pappret!!
Irriterad!



Snart åker min Carrie-cat på semester till USA en hel freakin' månad!!
Jag vill inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0