fattar ingenting :P

Idag har jag varit riktigt effektiv känner jag.. :)
Gjorde aldrig tentan igår så gjorde den idag istället. Och så har jag dammsugit, och städat lite i köket och fixat lite med mina plantor :)
Plus att vi äntligen har rivit av sängkläderna som egentligen borde bytats för nån vecka sedan.. Dock så har vi inte lagt på nya sängkläder och det börjar jag ångra nu.. man orkar ju inte rikgit stå med det precis innan man ska sova.. Man är ju trött lixom.. Men men, har inget val och det finns ju inte mycket som är härligare än att krypa ner och somna i en helt ny renbäddad säng! :)

Vi har ätit sallad till middag idag, och till det drack vi smoothie! Mums!
Även om Philip åt pizza till frukost :P
Har även försökt mig på att baka lite drömmar, vilket jag aldrig gjort innan. Mamma brukar baka dom och de blir alltid jättegoda! Vi ska på ny utflykt imorron och då tänkte jag att jag skulle ha drömmar med mig.. Men jag lyckades inte riktigt med dom.. För det första så blev degen först för torr så den bara smula sönder, sen så har de varit i ugnen lite mer än 30min när det står 20 i receptet, men de är fortfarande inte hårda och krispiga.. fattar ingenting :P
Men de går att äta så får väl prova igen en annan dag..

Dax att göra nåt åt den obäddade sängen och gå o lägga sig...


Fredag, fredag, fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0