Fucking MVG!!! Oh yes!!

Det är 6 månader sedan, nästan exakt på dagen, sedan jag slutade jobba på systembolaget i höllviken. Och idag börjar jag sommarjobba där.
Med blandade känslor.. Jag är lite nervös, för de har ju byggt om sedan jag slutade och jag vet itne exakt hur mycket jag minns av allt jag lärde mig. Men det ska bli skoj oxå, har saknat människorna som jobbar där och det ska bli kul att ha någonting att göra om dagarna och tjäna lite pengar!
men samtidigt har jag lite ångest, jag slutade ju faktiskt av en anledning... Men jag får trösta mig med att det faktiskt bara är över sommaren..

Idag fick jag ett mejl av min lärare i försäljning & service. Jag fick resultatet på min tenta.. Fucking MVG!!! Oh yes!! :D Nu väntar bara betygssamtalet, får hoppas att det blir MVG i betyg oxå :) Tjohoo!

Om typ en halvtimme tar jag bussen mot Vellinge och Höllviken och sover hos mor & far och kommer inte tillbaka till Lund förren på onsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0