och hunk-film

Trodde inte det skulle röra mig speciellt mycket att bussarna numera är kontantfria.. Men ack, mitt sommarkort börjar inte gälla förren den 15, jag ska ta bussen till vellinge den 13 där jag ska stanna till den 15, och jag vill gärna inte fylla på mitt tomma busskort med 200 för att åka till vellinge..!! STÖRIGT!!
Fast tydligen så ska det funka att betala med visa-kort på regionsbussarna..??

Philip började jobba i tisdags, och fick då förfrågan om han ville jobba kväll resten av veckan. Han tackade ja. Vilket betyder att ahn åker och jobbar vid 14 och är hemma vid 00... Mindre skoj!
Så jag har tillbringat gårdagen och dagen med att städad och sitta vid datorn. Jippie.. Inte såhär jag hade tänkt tillbringa min "semestervecka" innan jag börjar jobba på måndag :(
Men imorron är det äntligen fredag!! Och då ska jag iaf ha jätteskoj!
Carrie-bus kommer och hämtar mig när hon slutar vid 15.30 och sen åker vi hem till henne för en busig tjejkväll!
Philip jobbar ändå kväll och Robin skulle nånstans med jobb.
Det blir vin (eller troligen öl i mitt fall :P) och hunk-film (aka Twilight!) och facemask! och såklart massa skitsnack!!
I LOVE!! <3
Och som pricken över i ! Vi ska äta SUSHI från Yunbo! I LOVE EVEN MORE!!

Imorgron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0