på kvällen såg jag ut som en tvättbjörn..

Igår var vi på utflykt hela dagen! Det var jättetrevligt! Vi köpte rökt fisk i kiviks hamn och sen åkte vi vidare till en strand (vet inte exakt vilken :P) där vi tillbringade hela dagen i solen!
Svar ja, jag brände mig! Fast jag hade smort in mig så lyckades jag bränna både axlar, rygg och bröst.. och dum som jag var hade jag solbrillor på mig hela dagen och när jag tog dom av mig på kvällen såg jag ut som en tvättbjörn..
Idag har den mesta färgen i ansiktet lagt sig (tack och lov!) men jag har fruktansvärt ont på ryggen!
Philip brände både mage, rygg och framsidan av benen :P Men nästan all hans färg har lagt sig nu..
Nästan allihopa badade.. jag gick i till ankeln sen sprang jag upp :P jag fick kramp i fötterna så kallt det var, brr!!


Idag har jag gjort ett delprov i försäljning & service och en hemtenta i samma ämne.. imorron ska jag göra en hemtenta i företagsekonomi och sen är jag i princip färdig med dessa två kurser oxå!
Härligt!

Nu är det bara 1vecka kvar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0