Sen packade jag ihop mig och åkte till Vellinge

Idag var jag hos doktorn för att ta ett cellprov, har gåt och varit skitnervös! Tack och lov så följde underbara Carrie med mig! <3 Det gick iaf jättebra, jag var hur duktig som helst! :P hihi. Och det gjorde faktiskt inte ont.. det kändes skitkonstigt och lite läskigt, men det gjorde inte ont.. Och nu behöver jag inte göra det förren om 3 år så.. :P

Sen packade jag ihop mig och åkte till Vellinge, eftersom jag jobbade 17-21 idag, 9-18.30 imorron och ändå ska hit till mor o far på fredag så blir det så att jag ska sova här till fredag minsann..
Ser inte fram emot att jobba heldag imorron, bläh! Men sen är jag faktiskt ledig fred-mån så det ska bli najs! Sen jobbar jag förvisso tis-lörd nästa vecka... hum..



Not a day goes by, not without you
Crossing my mind, if you only knew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0