Även om hon var väldigt motsträvig

Idag har jag äntligen varit inne på vägledningscentrum och sökt kurser! Tog ungefär 15min innan tanten på andra sidan bordet verkligen fattade att "Ja, jag vet att det är på heldistans och att jag har valt random kurser själv!!" Hon försökte få mig till att läsa ett färdigt yrkesutbildningsprogram.. Men tillslut gav hon sig och skrev upp mig på kurser :) 4st till att börja med. Jag kommer läsa 2st 50poängs kurser parallellt i 5 veckor och sen 2st nya. Jag börjar måndagen den 28 med Filosofi A och Administration A :) Spännande!!! Blev bara liiiite nervös när jag såg hur dyr kurslitteraturen är! Shit pommes! Men det ska nog ordna sig... Hoppas jag iaf..

Har även idag Äntligen fått Pixies fina rosa jacka! Nu kan min stackars lilla vavva vara utomhus lite längre än 15min utan att frysa ihjäl! :P Även om hon var väldigt motsträvig och i princip vägrade gå när hon hade den på sig :P Hon får nog vara utan den när vi är ute på kisserundor, då är vi ju ändå inte ute så länge och hon vägrar kissa med den på.. Så får hon ha den när hon följer med in till stan på äventyr istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0